50.gif…coś takiego u paru znajomych blogowiczek i nie mogłam się oprzeć >:D To jest zaraźliwe!!!

Jeśli nazywasz mnie…

Magdalena – możesz być tylko i wyłącznie MNĄ :> I wychodzi, że gadam do siebie… Nyo chyba że wymawiasz z hamerynanskim akcentem, wtedy możesz być moim facetem od konwersacji _^_ Gosh…
Magdalenka – bez dwóch zdań jesteś moim uke!!! Ty jedna potrafisz sprawić, że czuję się czymś takim i to sobie chwalę ;D
Magdusia – możesz być tylko kimś z rodziny… Była jeszcze Gosia Ch. ale z nią nie rozmawiałam od wieków i nie wiem czy jej nie przeszło ;P
Małe albo Niunia – gratulacje, jesteś moim tatą! :> Tylko on jest zdolny do czegoś takiego…
Kuba – jesteś moim tatą sprzed minimum 13 lat i do tej pory się zastanawiam skąd tego źródłosłów…
Madziuś – o, a tym razem jesteś moją mamą ^__^
Madzik - jesteś Pauliśką, z którą pospołu ucieknę z Unii >:P
Magda – możesz być kimkolwiek niewtajemniczonym…
Madzia – możesz być kimkolwiek niewtajemniczonym, wiedzącym, że rozczulają mnie zdrobnienia :D
Miya – jak przy Magdzie, skreślając „nie” ^__~
Miyuś – jak przy Madzi, jak wyżej :>
Miyooś – hehe, po tym „oo” Was rozpoznaję jeszcze zanim spojrzę na nicki :> Satsuś tudzież Sao :>
Słoneczko – ciekawa opcja, nie powiem… Ale prawie na pewno jesteś skarbeńkiem :D Nyo, chyba że przypadkiem jesteś moją mamą…
Miyaczek – tymże albo Hikusiem, albo Ajecianem, albo Cloaskiem, albo Serisią :D
Miyątko – znowu tymże (się dziecko uczepiło, ne? :>) albo Chisusiem and I miss you!
Mi-chan – jesteś Moją Przyszłą Sąsiadką w Norwegii and I miss you too… T_T
Miyka – jesteś moją kuzyncią Avi, co mi przypomina że czas Twojego bloga nawiedzić :>
Miyuchna – jesteś Moją Nieocenioną Korespondentką! Któż inny mógłby na to wpaść? :D
Miyunia – tu Cię pewnie jeszcze nie było, ale bywasz na światach i sama ładnie piszesz, choć trzeba Cię o tym regularnie przekonywać >:D
Miya-chan – rzadka to forma, ale zapewne jesteś Chise! :D Albo kimś z któregoś forum, kogo jeszcze słabo znam :> Albo którąś bohaterką Wojowniczek Poświaty >;P Albo mną podpisującą tak swoje rysunki!
Miya-san – jeszcze rzadsza forma… możesz być tylko Xemedi-san tudzież którymś z chłopaków z zespołu… Kiedyś ktoś z sieci tak się do mnie zwracał, ale uciekło mi kto… Xellia?
Sisi – a któż by inny jeśli nie moja droga siostra Satsuki? :DDDDDDDDDD
Sensei – ooohohohohohohooo… jesteś Cloaskiem! I ciągle mnie tym szokujesz >;D
Pysiaczek – jesteś moją koledżanką Basią aka „Ale-Ja-Nie-Jestem-Yuto” :D
Panieneczka – hyhyhy… jesteś moim sąsiadem z pierwszego piętra… XD
Zmora – jesteś drugą Zmorą, czyli moją kuzynką Kaśkiem >:P
Puśćcie-Mnie-Do-Niej – AAAAAAAA!!! Jesteś Jasonem, który przyłapał mnie na zachwycaniu się Remisiem, WYDAŁO SIĘ!!!
Mr Chairman – możesz być tylko i wyłącznie Mr Presidentem samorządu uczniowskiego Akademii Ohtori, ziuuuuuuuuuuuuuu… :>~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yagami-san – argh… jesteś Vanny albo Tencią… albo Kenem, któremu na to nie pozwalam _^_
Terrorystka-Nie-Menadżer – zdecydowanie jesteś Kenem – dzięki że mi o tym przypomniałeś >:PPPPP
Niebieska – jesteś Zieloną czyli Karcią z naszego Sailor Teamu na emeryturze :D Oddawaj moją płytę Kokii-sama!!!
Kropelka Rosy – jedyną osobą, która mnie tak nazywa jest mój największy samozwańczy idol Geddwyn :>

Dobrrrrrrrra… A teraz pora na coś, co już dawno powinno się tutaj znaleźć.
Testy.
Testy Dla Wtajemniczonych!

Kto czytał istniejące kawałki Wielkiej Niezrównanej Epopei – czyli mało kto >:P – ten się być może połapie… :>

Shigeru Sanjoin
Zycie traktuje jak wielka przygode i czerpie z
niego garsciami. Energiczny i nieco narwany,
uwielbia ryzyko i walke – bywa to klopotliwe,
ale mozesz byc pewna, ze zawsze stanie w Twojej
obronie – chocby po to, zeby miec szanse sie
wyzyc ^__~ Pragnie sie doskonalic, a jako
braciszek trzech siostr garnie sie do
rodzinnego ciepelka. Niesmialy w kontaktach
romantycznych, ale zawsze znajdziesz w Nim
powiernika. Pozwalaj Mu sie czasem wyszalec,
badz dla Niego najlepsza przyjaciolka, gotuj Mu
dobrze i jedz to, co On upichci, nigdy Go nie
zawiedz a bedzie caly Twoj ^__^

Ktory kochaniutki facet z Epopei pasuje do Ciebie?
brought to you by Quizilla

Gdybym nie wierzyła tak uparcie w istnienie przyjaźni damsko-męskiej, pewnie bym się z tym zgodziła… ;)

A teraz ciut łatwiej – kto czyta światy, ten pewnie rozpozna:

Miya
Hey, you’re me! How could it be? I thought I’m one
of a kind! ^__~ Oh, well. Do you like looking
for new stories and fascinating worlds? Do you
like writing or at least trying to write? Do
you trust your intuition? Would you do anything
for people that you care for? And finally, do
you like tea? :D If so, there’s no doubt -
you’re me, lucky you! ^__~

What character from my reality are you most like?
brought to you by Quizilla

Bo kimże miałabym być jeśli nie sobą? *^.^*

Moją szczytną ambicją jest by przy tych (i nie tylko tych) wynikach pewnego dnia pojawiły się obrazki… Życzcie mi powodzenia! ^.^v